WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HEJ DÅ

 
Med min nuvarande favoritbild av honom läggs Popkungen på is. Jag gissar att ni kunde förutspå det, eftersom jag inte har varit så aktiv.
 
Michael Jackson. Michael Jackson. Michael Joseph Jackson. Den mannen var finare än ord kan beskriva. En man som brydde sig så mycket om olika kulturer att han exempelvis vägrade låta människor bära kostymer i musikvideon till "Black or white", utan anställde vanliga människor som spelade sig själva. En man som hela tiden ville göra väl. Ingens musik berör mig så mycket som hans, ingens musik tröstar mig som hans. När jag är sur på någon eller något så behöver jag bara höra hans röst så klarnar allting och jag mår genast bättre. Hans filosofi är oslagbar, om att älska barnen och vårda det oskyldiga. Han var så intelligent. Som slukade böcker om allt möjligt. Jag kan tänka mig att en konversation med honom vore många gånger mindblowing, för att han skulle veta så mycket. Han vågade också prata från hjärtat, säga saker som många inte skulle våga. Han var aldrig rädd för att överösa någon med kärlek. Kanske naivt, men vem bryr sig? Livet är för kort för att inte göra det.
 
Alltid kommer han vara min första kärlek. Alltid kommer han vara min klippa. Aldrig kommer han såra mig. Aldrig kommer han försvinna.
 
Så, kära läsare, fortsätt älska Mike. <3

Syster | Datum: 2015-10-16 Tid: 11:52:40

Nej, börjar nästan gråta av sorg! Du kan väl titta in och skriva av dig då och då? Kommer sakna Michael så mycket!

Anonym | Datum: 2015-10-17 Tid: 00:51:05

Neeej :(( Åh, så tråkigt, men jag förstår dig ändå! Tur att du har så många bra inlägg att man kan titta igenom arkiven :)

Anonym | Datum: 2015-10-17 Tid: 21:13:27

Nej! Åh, va tråkigt! :(( det här är den bästa bloggen jag har någonsin läst. Snälla sluta inte! :((

Anonym | Datum: 2015-10-19 Tid: 11:30:19

Saknar bloggen

Syster | Datum: 2015-10-20 Tid: 12:14:44

Saknar fortfarande.

Katinka | Datum: 2015-10-22 Tid: 21:02:40

Kommer sakna bloggen <3 Trotts att jag slutade blogga så slutade jag aldrig att kika in här <3 Kommer aldrig sluta kika in här <3 Ta hand om dig <3



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-10-16 | Klockan: 01:05:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: