WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SVAR TILL ANONYM


Jag fick några frågor från Anonym som jag tänkte svara på här -

Jag Har Några Frågor...

1. Hur kändes det att du hade en Michael Jackson Biljett i din hand?

2. Har du några saker med han? Typ Planscher eller nåt annat? I så fall vad?

3. Har du sett han live någon gång? Om ja... När och vilken turne?

4. Hur länge har du varit ett Michael fan?

Det va allt! (Själv e jag ett skit stort MJJ fan!!!!) <3333



1. Jag gick in på detta inlägg för att få lite inspiration till det svaret, och det kanske är texten eller "Childhood" som jag lyssnar på nu som är orsaken till att det kommer tårar i mina ögon nu. Det är väldigt svårt att svara på hur det kändes. Men det var mäktigt, så oerhört mäktigt. Det var liksom den här biljetten som ledde till honom! Jag vill tillbaka i tiden en stund ett år och bara få känna än en gång hur det kändes att veta att jag skulle se honom.. Jag minns att jag gjorde allt för att konserten skulle bli så bra som den bara kunde bli, så jag försökte att inte lyssna på hans musik faktiskt! Haha, jag minns att jag brukade säga till mina vänner "Nämen, nu lovar jag. Det här är sista låten tills konserten!"

2. Ja, jag har en del saker med Michael Jackson, affischer, böcker, filmer, skivor, vinyler, osv!

3. Nej, det har jag inte. Men skulle som sagt ha gjort det den 8 september klockan 19.00 i England, London, 02 Arena..

4. Jag firade faktiskt 2th anniversary den 3 maj i år! Vilket är underbart. Ända sedan den dagen jag började lyssna på honom har det inte passerat en enda dag utan att jag har tänkt på honom. Några veckor efter 3 maj 2008 står det i min dagbok "Alltså seriöst, han är så bra! Älskar MJ!" Haha.