WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

ALEXANDRA GÄSTBLOGGAR







När kungen dog var jag cirka 10 km ifrån. Vi satt i en taxi påväg hem från Hollywood på kvällen då chauffören sa att han dött. Just då var jag inte lika stort fan som jag är nu, men såklart kände jag chocken och blev ledsen inombords men sa inte något mer om det. Nästa dag for vi in till Hollywood för att åka på en såndär Star Tour då man far runt i Beverly Hills och ställen där stjärnor bor. Om man betalar extra fick man en egen limousine och chaufför som berättade allt, istället för att åka på en öppen buss med andra människor. Vi tog limousinen och våran chaufför var en paparazzi, som visste allt. (ett jobb som jag tycker är idiotiskt)

Vi körde runt bland lyxvillorna och sen kom vi till Michaels dåvarande hus, man såg inte till gården eller så för det var så höga murar och buskar. Utanför huset fanns det blommor, bild av honom där det stog : Our prayers are with you Michael. Det var inte så mycket annat där för det stog vakter där och visade alla att bara köra förbi och då var det avspärrat.

Senare mot dagen var det kaos i Hollywood, Farrah Fawcett hade ju också dött . Bussarna slutade gå, det var reportrar överallt, och trafiken stog still, den gick inte framåt. Tyvärr var vi inte till hans walk of fame stjärna, man kunde knappt gå på gatorna där , det var smockfullt. I alla souvenir butiker hade dom redan hunnit trycka 100 tals olika tröjor med MJ på.

Vi måste gå en ganska lång bit för att hitta någon buss som gick tillbaka till Santa Monica där vi bodde.
På kvällen tror jag inte att det fanns någon tv kanal som inte handlade om Michael . På husväggar var det stora planscher med bilder av honom på .

Michaels musik är som ingenting annat, den betyder jättemycket för mig och den har fått mej på bättre humör då jag är ledsen, då jag känner mej ensam tänker jag på honom och känner hans närvaro.
Och jag har lärt mej mycket av honom, han har inspirerat mej på alla sätt och vis. Han var och är perfektion. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag tycker om honom , både som person och artist, det känns som om jag har känt honom hela mitt liv bara genom att lyssna på hans musik, jag tror ni alla vet hur jag känner !

I love you Michael Jackson <3
Rest in peace .



VILL DU GÄSTBLOGGA?


helen | Datum: 2010-03-28 Tid: 17:20:19

hehe;) händer i veckan då? =)

LINDA | Datum: 2010-03-28 Tid: 18:48:33

tack desamma :) fin blogg

eelin:) | Datum: 2010-03-28 Tid: 19:46:49

sv; allt är bra,

själv?:D

MJ<3 | Datum: 2010-03-28 Tid: 20:14:43

Jag önskar att jag också kunde vara i Hollywood den dagen.



RIP MJ.

Love you forever!

Love is forever ♥ | Datum: 2010-03-28 Tid: 20:16:19

jo tack det är helt okej med mig :) med dig?

LOWA | Datum: 2010-03-28 Tid: 20:26:35

SV: tack så mycket! :D

(förlåt för sent svar, men jag har varit bortrest)



Haft en bra helg? :)

LINDA | Datum: 2010-03-28 Tid: 21:14:49

Okej vad härligt! :)

Hanna | Datum: 2010-03-28 Tid: 21:27:12

Hej! Jag tävlar om att bli månadens blogg hos Emma, skulle vara jättegulligt om du kunde rösta på mig :D http://emmakullbratt.blogg.se/2010/march/manadens-babe-tavling.html



Kram

Queen | Datum: 2010-03-28 Tid: 21:30:36

oh coolt att du ändå var på samma plats ...

Anna | Datum: 2010-03-28 Tid: 22:17:32

sv: Jaa :) Hur har din söndag varit ?

Anonym | Datum: 2010-03-29 Tid: 00:12:46

Jag tror att han e/va den enda kändisen som bryde sig om andra och nt bara sig själv han verkade ha fötterna på jorden också inte som dom andra tror att dom är värda mer för att dom e kändisar



11 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-03-28 | Klockan: 17:04:59 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: